سبد خرید
0
No products in the cart.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دسته بندی محصولات

KalaTak 2022ⓒ

درباره ما

از سال ۱۳۸۱ مجموعه ما در زمینه محصولاتی که در بخش های صنعتی و عمرانی مانند تاسیسات لوله کشی ، شیرآلات ، اتصالات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ، استخر ، سونا و جکوزی به صورت تخصصی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی ، فعالیت دارد .

رسالت و ارزشها

محصولات پیشنهای مجموعه کالاتک به منظور ارائه خدمات مفید و رفاه به مردم ، به آب حیات می بخشند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. به همین دلیل ، شعار ما انتخاب حرفه ای ها “Professionals Choice” است. در خانه ، دفتر ، محل کار و هر کجا آب جاری شود ، گرم می شود یا خنک می شود – محصولات کالاتک وجود دارد.

ساختمان ها در آینده به فضاهایی اساسی برای رفاه انسان و سیارات تبدیل می شوند . در آینده ساختمانها کمتر از “سقف بالای سر ما” و بیشتر مکانهایی محوری که برای سلامتی ، رفاه ، روابط شخصی و حرفه ای ما و سیاره زمین هستند ، خواهند بود.

به همین ترتیب ، آنها بیش از ساختمانها خواهند شد ، آنها به طور فزاینده ای به محیط هایی تبدیل می شوند که در آن از نور ، دما و آب با تکنولوژی پیشرفته تر و احساس مسئولیت بیشتر استفاده می شود.

در چنین سناریویی ، ماموریت ما تبدیل شدن به یک مجموعه پیشرو در تولید و توزیع قطعات و سیستم هایی است که از آب برای گرمایش و خنک کردن ساختمان استفاده می کنند ، مدیریت مصرف آب آشامیدنی و انرژی گرما توسط افراد را کنترل می کنیم. ما می خواهیم با حداقل تأثیرگذاری بر محیط زیست به این مهم برسیم.

استراتژی ما

  1. مشتری

مشتریان ما در مرکز هر کاری هستند که انجام می دهیم. از طریق ایجاد روابط نزدیک می توانیم نیازهای آنها را درک کنیم و از آنها بهتر حمایت کنیم. این امر در درک نیاز توزیع کنندگان ، نصب کننده ها و طراحان ما و ارائه بهترین و به روزترین راه حل ها برای آنها ضروری است. روز به روز ، خارج از خانه – این هدف ماست.

  1. محصولات

ما محصولات درجه یک با اشتیاق و مهارت کار می کنیم تا چیزهای مفیدی را برای مردم و جامعه ایجاد کنیم. محصول اصلی تمرکز اصلی ما است؛ می دانیم که آینده ما به توانایی ما برای دستیابی به آن و تمایل ما به دنبال نوآوری بستگی دارد. به همین دلیل ، کیفیت و نوآوری کار روزمره ما است.

  1. سود

هیچ کسب و کاری ، بدون سود وجود ندارد. در عین حال ، هیچ شرکتی بدون احساس تعلق ، بدون روحیه تیمی وجود ندارد. تعلق با احترام به مردم ، محیط زیست و هر آنچه در بین است ساخته شده است. به همین دلیل است که ما به دنبال دستیابی به سود پایدار هستیم . ایجاد رشد درآمدها و حاشیه ها ، در حالی که پایداری محیطی و اجتماعی را در نظر داشته باشید.

  1. مردم

مردم با ارزش ترین منبع ما هستند. شور و اشتیاق را نمی توان اندازه گیری کرد ، اما این امر باعث می شود تفاوت بین انجام کارها بد یا انجام خوب آنها ، بین انجام یک کار غیرمستقیم یا سوق دادن خود به سمت فراتر از هدف برای یافتن راه حل بهتر ، ایجاد شود ، این عاملی است که باعث می شود تا حد متوسطی و تعالی متمایز شود. به همین دلیل مردم سرمایه اصلی در بودجه ما هستند.

الگوی سازمان و قوانین اخلاقی

کد اخلاق جمله ای است که مهمترین ارزش های اصلی را که ما به عنوان یک شرکت به آن اعتقاد داریم ، تشریح می کند. این قانون به حقوق ، وظایف و مسئولیت های کلیه کسانی که با مجموعه کالاتک با هر ظرفیتی کار می کنند ، پرداخته شده است . مدیران ، کارمندان ، مشاوران ، نمایندگان ، شرکای تجاری و بطور کلی همه کسانی که صرف نظر از ماهیت همکاری خود با شرکت همکاری می کنند.

از سال ۱۳۸۱ مجموعه ما در زمینه محصولاتی که در بخش های صنعتی و عمرانی مانند تاسیسات لوله کشی ، شیرآلات ، اتصالات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ، استخر ، سونا و جکوزی به صورت تخصصی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی ، فعالیت دارد .

شرکت از طریق این آیین نامه اخلاق و رفتار ، مقررات رفتاری را که مجموعه کالاتک قصد دارد ضمن انجام فعالیتهای تجاری خود دنبال کند ، وضع کرده است و به تبلیغ و انتشار حداکثر اصول اخلاقی موجود در آن ، هم در داخل شرکت و هم در خارج از آن بپردازد. بازار و با اشخاص ثالثی که با ما ارتباط دارند ، با هدف اقدام به عنوان یک عامل متمایز و متمایز از خود شرکت متعهد است

.ما قصد داریم تا استانداردی از تعالی را ارائه دهیم که نه تنها مولد ، بلکه همچنین و بالاتر از همه رفتاری باشد.

برای گروه کالاتک ، اخلاق نه تنها در تعریف اهداف شرکت اهمیت دارد بلکه نمایانگر یکی از محرکهای اساسی برای برنامه ریزی فعالیتهای آینده ، با تعهد به دنبال کردن ایجاد ارزش برای سالهای آینده و برای نسلهای جدید است.

امیدواریم که این آیین نامه اخلاقی بتواند برای تعیین مسئولیت ها و دستیابی به اهداف خود ، نقطه عطفی برای هریک از ذینفعان ما باشد.

 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X
logo-samandehi

مشتریان عزیز، بدلیل نوسانات بازار لطفا قبل از واریز وجه سفارش، از موجودی و بروز بودن قیمت محصول از طریق تماس تلفنی اطمینان حاصل بفرمایید. 32154-025