بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی کدام است ؟

بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی کدام است ؟

بهترین مارک رادیاتور پنلی کدام است؟

رادیاتورهای پنلی یکی از رایج ترین وسایل گرمایشی در خانه های جدید و مدرن هستند و انواع مختلفی از رادیاتورها تولید و به فروش می رسند. خرید این نوع رادیاتورها مانند هر مدل دیگری به نکات مهمی نیاز دارد.

رادیاتورهای پنلی یکی از رایج ترین وسایل گرمایشی در خانه های جدید و مدرن هستند و انواع مختلفی از رادیاتورها تولید و به فروش می رسند. در فصل سرما ، استفاده از وسایل گرمایشی به عنوان یک نیاز اساسی برای فضاهای نشیمن یا ادارات در نظر گرفته می شود و رادیاتورهای پنلی یکی از گزینه های مناسب برای گرم نگه داشتن افراد محسوب می شود.

رادیاتور پنلی یک دستگاه گرمایش محیطی جدید و به روز است ، در شرایط کنونی با گسترش مقیاس ساختمانی ، استفاده از پکیج گرمایشی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

بهترین مارک های رادیاتور پنلی در ایران

رادیاتور پانلی ایران رادیاتور

یکی از بهترین مارک رادیاتورهای پنلی در بازار ، مارک معروف و مشهور ایران رادیاتور است. این شرکت در سال ۱۳۱۵ برای تولید و تامین تجهیزات و سیستم های گرمایشی تحت رهبری نادر شکیب تأسیس و به بهره برداری رسید.

در ابتدای تأسیس ، شرکت ایران رادیاتور با تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا به یکی از معروف ترین و معتبرترین مارک های بازار تبدیل شد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داد.

گروه رادیاتور ایران پس از سالها موفقیت در این زمینه و کسب تجربه کارآمد این شرکت در سال ۲۰۱۴ ، رادیاتورهای پانلی را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این محصولات با فناوری های پیشرفته مانند کنترل کیفیت بالا ، پوشش رنگ اپوکسی و عملکرد در دمای بالا طراحی و ارائه می شوند.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور به تازگی معرفی شده است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از نظر ورق و ضخامت آن خوب و قابل قبول می باشد، این رادیاتور پنلی دو کنکتور می باشد که موجب می شود گرمایش بیشتر و مناسب تری را انتقال دهد.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور با قیمت رقابتی که دارد توانسته فروش خوبی را در مدت زمان کمی که از معرفی آن می گذرد بدست بیاورد. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از سایز ۶۰ سانت شروع می شود و پره های ۲۰ سانتی به طول آن افزوده می شود.

در رادیاتور پنلی ایران رادیاتور(PANEL) به ازای هر متر طول گرما دهی ۱۶۵۰kcal/h و حجم آبگیری این رادیاتور ۳.۴ لیتر و وزن آن ۱۹Kg می باشد.

 

رادیاتور پانلی ایساتیس

یکی دیگر از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در بازار ، برند Isatis است. این شرکت معروف و سرشناس با نام شرکت رامش تهویه ایساتیس طیف وسیعی از فعالیت ها را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی انجام داده است. گروه صنعتی ایساتیس با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیا و در راستای تعهد به پیشرفت صنعت ملی در حوزه محصولات گرمایشی و سرمایشی، در سال ۱۳۸۷ توسط مهندس حسین آبادی در یزد تأسیس و حرکت به سوی تولید این محصولات را آغاز کرد. این شرکت در فرصت کوتاهی موفق شد به همت جمعی از جوانان کوشا و متخصص ایرانی، محصولات پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی و حوله­ ای و کولرگازی اسپلیت دیواری را با کیفیتی کاملاً متفاوت، وارد چرخه تولیدات صنعتی داخلی نماید و این آغاز مسیری بود که گروه صنعتی ایساتیس در آن گام نهاد و توانست به مقصد ارزشمند و هدف والای خود نزدیکتر شود.

رادیاتور پنل ایساتیس از فولاد مرغوب ساخته شده است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. ویژگی های رادیاتور شامل ظرفیت حرارتی بالا ، قابلیت های منحصر به فرد فن آوری رنگ آمیزی و نصب دو طرفه است. از دیگر مزایای این محصولات می توان به نظافت آسان ، وزن سبک و طولانی ترین دوره گارانتی در ایران اشاره کرد.

رادیاتورهای پنلی ایساتیس با سیستمهای مختلف گرمایش مرکزی مانند موتورخانه ها و پکیج سازگار هستند و مدار آب گرم مورد نیاز را تأمین می کنند. این شرکت خطای انسانی را با استفاده از ماشین های تمام اتوماتیک در خط تولید کاهش داده و محصولات با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

گارانتی رادیاتور های این برند ۱۵ سال است که نشانگر کیفیت بالای محصولات برند ایساتیس است. با توجه به این ویژگی ها ، به عنوان بهترین رادیاتور پانلی موجود در بازار شناخته می شود.

 

رادیاتور پنلی لورچ

یکی دیگر از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در بازار ، مارک معروف و معتبر Lorch است. گروه صنعتی لورچ ایرانی با استفاده از مواد و آلیاژهای مرغوب و درجه یک در ساخت این محصولات سطح کیفی و بهترین کارایی تجهیزات را ارتقاء داده است.

شرکت تولیدی صنعتی لورچ در سال ۱۳۵۶ به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را در شهر زیبا و تاریخی اصفهان آغاز نمود. این کارخانه در منطقه صنعتی جی در شرق اصفهان احداث گردید. شرکت لورچ همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده تلاش نموده محصولاتی با کیفیت و در خور شان مصرف کننده تولید نماید.

در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در مجموعه کارخانجات گروه صنعتی لورچ به فعالیت مشغول هستند. با توجه به وجود تولید کنندگان خوب داخلی، ایران می تواند به عنوان قطب تولیدکننده لوازم خانگی و تاسیسات در خاورمیانه معرفی گردد. گروه صنعتی لورچ به پشتوانه سالها تلاش خود موفق گردیده ضمن کم کردن سهم واردات کالاهای مشابه و جلوگیری از خروج ارز از کشور، نسبت به صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف نیز اقدام نماید. در کنار این مهم، گروه صنعتی لورچ کوشیده است با افزایش کیفیت محصولات خود در حد معیارها و استانداردهای جهانی سعی نمایند بازارهای خارجی را بدست آورد تا از این طریق ضمن ارز آوری برای کشور، زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم را نیز فراهم آورد.

رادیاتور پانلی لورچ در ۴مدل با نامهای آذر ، افروز ، پربازده و مدل رز که قوسدار می باشد تولید می گردد.

 

رادیاتور پانلی تاش

گروه تولیدی صنعتی تاش رادیاتور تولید کننده مجموعه کاملی از رادیاتور های پنلی در ایران می باشد که در سال ۱۳۹۴ توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیون یورو و ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰,۰۰۰ متر رادیاتور پنلی شروع به فعالیت نمود. تاش رادیاتور با بهره گیری از استانداردهای جهانی، فن آوری و تکنولوژی روز آلمان و ایتالیا، و در فضایی به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع با استفاده از ماشین الات تمام اتوماتیک، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با رعایت استاندارد جهانی BS EN442 تولید کرده و به مشتریان خود با گارانتی ۱۲ ساله ارائه می دهد.

مجموعه تاش رادیاتور با فن آوری مدرن و بروز، ارائه کننده با کیفیت ترین اقلام در سراسر ایران در حوزه تاسیسات بوده و با اتخاذ تدابیر منحصر بفرد در انتخاب نمایندگان، محصولات خود را به شکل کاملا سیستماتیک و با ایجاد شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسرایران عرضه می نماید.

تاش رادیاتور در امر انتقال تکنولوژی و ارائه خدمات برتر  پیشگام بوده ومحصولاتی با کیفیت اروپائی ارائه می دهد .

 

رادیاتور پانلی سپاهان

با توجه به پیشرفت علم صنعت تاسیسات و اهمیت میزان مصرف انرژی در جهان، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی دچار تغییرات شگرفی در سال های اخیر بوده است.شرکت سپاهان همراه و همگام با پیشرفت صنعت تاسیسات جهانی ، اقدام به تولید انواع رادیاتور های پانلی در کشور نموده و تمامی سعی و تلاش خود را همانند سالیان گذشته به تولید محصول با کیفیت انجام داده است . این مهم نیز باعث شده که رادیاتور های پانلی سپاهان جزء با کیفیت ترین رادیاتور های پانلی کشور باشد و این اتفاق تنها به پاس اعتماد مردم عزیز کشور به این برند در سالیان فعالیت این شرکت بدست آمده است.

رادیاتور پنلی فولادی سپاهان که از جمله رادیاتور های نسل سوم موجود در سطح بازار است به صورت یک پارچه بوده که جنس استفاده شده در از نوع فولاد می باشد در واقع می توان گفت که رادیاتور سپاهان از دو صفحه فولادی به موازات هم ایجاد شده است که در بین این دو صفحه فولادی دو عدد کنوکتور قرار گرفته که هر کدام وظیفه دریافت و انتقال گرما به محیط را بر عهده دارند که این عمل به واسطه آلیاژ مناسب به کار گرفته شده در این مدل رادیاتور سپاهان و همچنین مکانیزم حرارتی مناسب در نظر گرفته شده و از همه مهم تر نوع ساخت می تواند گرمای موجود در مخزن رادیاتور را با نرخ یکسان و به صورت تدریجی به محیط اطراف انتقال دهد. همچنین با توجه به نوع طراحی رادیاتور پنلی سپاهان دارای مزایای متعددی است که از آن جمله می توان به نظافت آسان به جهت اینکه هیچ گونه پیچیدگی و یا سطوح ناهمواری ندارد است. همچنین می توان گفت رادیاتور سپاهان دارای وزن کم و بازدهی گرمای بالایی نسبت به مدل های قدیمی تر در حدود ( ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ کالری و حجم آبگیری ۵ لیتر ) اشاره نمود .

 

رادیاتور پانلی شابرن

کمپانی شابرن (Shabron) از تولیدکنندگان موفق ایرانی در این زمینه است که فعالیت موفقی طی سالیان متمادی داشته و رادیاتورهای مختلفی تا ۲۰ پره توسط آن تولید و عرضه می گردد.

رادیاتورهای گرمایشی توسط برندهای زیادی تولید و عرضه می شوند که یکی از آن ها مارک ایران شابرن بوده و رادیاتور پنلی شابرن به سبب مزایایی که دارد مورد استقبال گسترده قرار دارد. کارایی و راندمان بالای این محصولات و دوامی که دارد، آنان را بسیار محبوب و پرفروش می نماید. این کمپانی رادیاتور گرمایشی را تماما مطابق سلیقه خریدار و سفارش اندازه مورد نظر آنان طراحی و تولید می کند. گفتنی است که تمامی این سری از تجهیزات حرارتی به وسیله رنگ پودری الکترواستاتیکی مورد پوشش قرار گرفته و در نتیجه از استحکام کافی در مقابل زدگی و خوردگی برخوردار است. کارشناسان زبده گروه تولیدی شابرون در صفحات اصلی رادیاتور از ورق ST استفاده می کنند که فولادی با آلیاژ کم و استحکام بالا به شمار می رود و تحمل وزن بالایی دارد

رادیاتور شابرن مدل پنلی فولادی دارای ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند.

 

 

mehdi2iran
ارسال دیدگاه