راهنمای استفاده/ دستور العمل نصب پکیج آماتیس مدل NORA 24/24 F

راهنماي استفاده/ دستور العمل نصب پکیج آماتیس مدل NORA 24/24 F پکیج آماتیس نورا

آماتیس گروه صنعتی سبز گستر آسیا لوگو

راهنمای استفاده/ دستور العمل نصب پکیج آماتیس مدل NORA 24/24 F

پکیچ شوفاژ دیواری NORA 24/24 F

راهنمای استفاده/ دستور العمل نصب

راهنماى استفاده از دستگاه

اطلاعات کلی

از شما تشکر می کنیم که سیستم گرمایشی ما را برای خرید و استفاده، انتخاب کرده اید. به شما اطمینان می دهیم که این بویلر، یک سیستم قابل اعتماد و از نظر فنی نیز محصولی ایمن است.

این راهنما را درجایی محفوظ نگاه دارید تا در مواقع لزوم بتوانید به آن رجوع کنید.

نکات مهم

عملیات نصب و راه اندازی اولیه دستگاه حتما باید توسط سرویسکاران واجد شرایط و مطابق با آخرین قوانین و مقررات مربوطه و نیز برطبق آیین نامه های مربوط به سلامتی و ایمنی کشور انجام گیرد.

اگر کابل برق دچار نقص باشد، رفع آن حتما باید توسط افراد متخصص واجد شرایط انجام شود.

عدم نصب صحیح دودکش ها باعث برگشت دود به سیستم، نشت دود و گاز و احتراق ناقص و سرانجام به طور جدی تر، سبب نقص یا کمبود اکسیژن و در نتیجه تولید گاز سمی مونوکسید کربن یا حتی انفجار می شود.

جریان خروجی دود پس از نصب حتما باید با دقت تمام توسط افراد متخصص بررسی شود و نباید آنرا پس از تنظیم و راه اندازی ،جابجا کرد و حرکت داد.

شیر اطمینان یکی از اجزایی است که برای حفظ ایمنی در دستگاه تعبیه شده و خروجی آن نیز باید به لوله فاضلاب وصل شود تا از ایجاد صدمه در فضای خانه و وسایل و مبلمان جلوگیری شود.

تحت شرایط دمای زیرصفر، وزمانی که سیستم متوقف می شود و به علت عدم حضور کاربر، عملیات نگهداری برای مدتی انجام نمی شود، آب دستگاه باید بطورکامل تخلیه گردد.

در هنگام نصب باید به وجود فضای کافی در اطراف دستگاه توجه داشت.

حسگر دمای بیرونی باید خارج از محصول نصب شود، در غیر اینصورت، دستگاه ممکن است به طرز صحیحی کار نکند یا گرمای کافی را تأمین ننماید.

زمانی که بویلر شروع به کار میکند ، ورودی آب سرد سیستم نباید قطع شود.

توجه داشته باشید که روشن شدن بویلر بدون بستن رویه آن در هر زمانی می تواند خطرناک باشد.

اجزاء اصلی تشکیل دهنده محصول

A- شیر پرکن

B- حسگر جریان آب

C- شیر اطمینان

D- پمپ آب

E- سوپاپ تخلیه هوای خودکار

F- منبع انبساط

G- سوئیچ فشار هوا

H- لوله دودکش

I- فن

NTC -J گرمایش مرکزی

K- ترموستات دمای بالا

L- مبدل اصلی

M- مجموعه مشعل

N- شیر گاز

O- شیر بای پس

P- شیر سه طرفه موتوردار

Q- سوئیچ فشار آب

R- مبدل صفحه ای

NTC -S دمای آب مصرفی

T- ورودی آب مدار گرمایش

U- خروجی آب گرم مصرفی

V- ورودی آب سرد مصرفی

W- خروجی آب مدار گرمایش

مقدمه

محصولی که در اختیار شماست، دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه عملکرد و ایمنی میباشد تا کارکردی ساده و بی نقص را تضمین نماید. استفاده از یک مبدل صفحه ای ثانویه در کنار مبدل اصلی محصول، موجب افزایش راندمان و کاهش نیاز به سرویس مبدل شده است.

جهت شروع کارکرد دستگاه، با بررسی گیج فشار زیر محصول، فشار مدار گرمایش را بررسی کنید .

چنانچه این فشار زیر bar1 باشد، اشکال ۴E بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر خواهد شد. جهت تامین فشار مورد نیاز، شیر پرکن را باز نمایید و صبر کنید تا فشار مدار به حدود bar5,1 برسد .

سپس شیر را بسته و با فشار دادن دگمه Power محصول را روشن کنید. جهت تنظیم دمای مدار های گرمایش مرکزی و آب مصرفی، به بخش ۱-۴ مراجعه فرمایید.

مختصری از نحوه عملکرد محصول

در زمان فعال بودن مدار گرمایش مرکزی، آبی که گرمای خود را در رادیاتور ها از دست داده است ،وارد محصول شده و پس از عبور از پمپ، وارد مبدل اصلی محصول میگردد. مبدل به دلیل در تماس بودن با حرارت مشعل، گرمای خود را به آب انتقال میدهد و آب گرم شده پس از عبور از شیر سه طرفه، مجدداً مسیر خود را به سمت رادیاتورها ادامه خواهد داد.

به محض درخواست آب مصرفی، شیر سه طرفه مسیر آب مدار گرمایش را به سمت مبدل ثانویه تغییر میدهد. در این هنگام آب سرد نیز وارد مبدل ثانویه میشود.

مبدل ثانویه، یک مبدل صفحه ای است که در آن لوله های آب مدار گرمایش و مصرفی توسط تعداد زیادی صفحه رسانای گرما احاطه شده اند. این صفحات امکان انتقال حرارت از آب مدار گرمایش را به آب سرد مدار مصرفی فراهم میکنند.

بدین ترتیب، مشعل محصول آب مدار گرمایش را در مبدل اولیه گرم کرده، این گرما در مبدل ثانویه به آب مدار مصرفی انتقال یافته و در نهایت مصرف کننده از آب گرم مطلوب برخوردار خواهد شد.

با بستن شیر آب مصرفی، شیر سه طرفه مجدداً مسیر گرمایش را باز نموده و عملیات گرمایشی به روال قبل برخواهد گشت.

 

  • راهنماى استفاده بویلر

۱۳) کلید هاى ON و OFF

  • با فشار دادن دکمه POWER دستگاه را خاموش کنید. با فشردن همزمان دگمه های برق اصلی و OK به قسمت تنظیمات کلیدهای دو حالته وارد شوید. در این حالت، صفحه نمایش در گوشه پایین سمت راست عدد ۳۱ را نمایش می دهد و کاراکترهای بزرگ نیز حالت ON و OFF را نشان می دهند .

با حرکت اهرم سمت راست می توانید وضعیت موجود را به وضعیت مخالف آن تغییر دهید.

  • با حرکت اهرم سمت چپ می توانید کلید دو حالته ۲ را تنظیم کنید. در این حالت صفحه نمایش عدد

۳۲ را به صورت کاراکترهای کوچکتر درگوشه پایین سمت راست نمایش داده و کاراکترهای بزرگتر نیز ON و OFF را نشان می دهند. با استفاده از اهرم سمت راست می توانید وضعیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید و این کار را به همین صورت تا تنظیم نهمین کلید دو حالته ادامه دهید.

۳) تمام ۹ کلید دو حالته را می توانید طبق جدول زیر تنظیم و با فشار دادن مجدد و همزمان  و  تغییرات را ذخیره و از این قسمت خارج شوید.

OFF ON عملکرد کلید
گاز مایع گاز طبیعى نوع گاز ۱
تک مبدل دو مبدل تعداد مبدل حرارتى ۲
گرمایش از کف رادیاتور نوع گرمایش ۳
G2O Fugas نوع مجموعه هیدرولیک ۴
داخلی خارجی نوع ترموستات سیمی ۵
موجود است موجود نیست ترموستات بدون سیم ۶
خاموش شدن، سه دقیقه بعد از رسیدن به دماى تنظیمى ثابت و مداوم نوع عملکرد شعله گرمایش ۷
SIT CNE شیر گاز ۸
کارکرد براى مدت ۳ دقیقه و توقف براى ۷ دقیقه کارکرد مداوم نوع عملکرد پمپ آب ۹

۱۴) استفاده از دکمه ها و اهرمهای تنظیم

عملکرد بویلر گازی با وجود اهرم های تنظیم دما و دکمه های لمسی، بسیار آسان و راحت است و توصیه می شود این عملکرد را تمرین کنید تا نسبت به کاربردهای مختلف آشنایی کامل پیدا کنید.

۱) اهرم تنظیم دمای قسمت گرمایشی، برای تنظیم دمای آن استفاده می شود. وقتی آنرا به سمت بالا می کشید، چراغ بالایی اهرم شروع به چشمک زدن می کند و همزمان دمای قسمت گرمایشی نیز افزایش می یابد. علائم  و  روشن شده، و عددهای بزرگ که میزان دمای خروجی را نشان می دهند شروع به چشمک زدن می کنند. فشار دادن دگمه  برای تأیید عملیات یا ۱۰ ثانیه انتظار بدون فشار دادن هیچ دکمه ای، به ذخیره سازی و خروج اتوماتیک از حالت تنظیم می انجامد. (شکل ۱)

۲) اهرم تنظیــم دمای آب مصرفی برای تنظــیم دمای آن بکار می رود. وقــتی آنــرا به بالا حـرکت می دهید، چراغ بالای اهرم شروع به چشــمک زدن میکند و همزمان دمای آب مصرفی نیز افزایــش می یابد. چراغ های  و  روشن شده، و اعداد بزرگ روی نمایشگر، دمای آب مصرفی را نمایش خواهد داد. فشـار دادن دکمه  یا انتظار به مدت ۱۰ ثانیه بدون اینکه هیچ کلیــدی را فشار دهید باعث می شود تنظیمات انجام شده، ذخیره و وضعیت از حالت تنظیم به صورت خودکار خارج  (شکل ۲)شود . هنگامی که اهرم را به سمت پایین می کشید، صفحه نمایشگر دمای تنظیمی را نشان می دهد و چشمک می زند. (شکل ۲)

۳) هنگامی که دمای تنظیمی قسمت گرمایشی زیر ۳۰ درجه سانتی گراد باشد، علامت  در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر به علامت  تبدیل خواهد شد .این عمل موجب فعال شدن حالت تابستانی و غیر فعال شدن عملکرد گرمایش مرکزی خواهد شد. در همین زمان، عدد بزرگ روی صفحه نمایشگر (شکل ۳) دمای واقعی خروجی قسمت آب مصرفی را نمایش می دهد. درحالی که عدد کوچکتر در قسمت راست پایین صفحه دمای تنظیمی آب مصرفی را نشان می دهد. چنانچه اهرم تنظیم دمای آب مصرفی را به سمت پایین بیاورید، عدد بزرگتر روی صفـحه به دمای تنظیمی مصرفی تغییر خواهد کرد و علامت  روشن می شود. با فشار دادن            با انتظار به مدت ۱۰ ثانیه، بدون فشار دادن کلیدهای دیگر عملیات تأیید می شود. (شکل ۳)

بویلر در حالت تابستانی خواهد ماند حتی اگر دستگاه خاموش و روشن شود، مگر اینکه دمای قسمت گرمایشی تا ۳۰ درجه یا بالاتر، افزایش یابد.

۴) بویلر گازی دیواری ۳ نوع گوناگون عملکرد به شرح زیر دارد.

الف) وضعیت معمولی گرمایی: کلید  را فشار دهید، اینکار باعث می شود علامت  بر روی صفحه نمایشـگر ظاهر شود .محصول عملـیات گرما دهی را بر طبق دمای از قبل تنظیم شده انجام می دهد. در این وضعیت، تنظیم دمای گرمایشی را می توان مستقیما با بالا و پایین آوردن اهرم تنظیم دما در سمت راست دستگاه انجام داد. (شکل ۴)

ب) وضعیت برنامه ریزی شده هفتگی: دکمه را فشار دهید، در این وضعیت علامت  بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. بویلر عملیات گرمایشی را بر طبق برنامه ریزی انجام شده اجرا می کند. در این وضعیت، تنظیم دما دربین دوره های زمانی، با تغییر حالت اهرم تنظیم دما در قسمت راست بویلر امکان پذیر است . (شکل ۵)

ج) وضعیت عملکرد گرمایشی خودکار: دکمه را فشار دهید، در این حالت علائم  بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. بویلر در این وضعیت، عملکرد گرمایشی خود را بر طبق دمای بیرون یا داخل انجام می دهد. ( شکل ۶ و شکل ۷)

در وضعیت گرمادهی خودکار یا اتوماتیک، اگر کلید کد گذاری شده ۵ (مربوط به بخش ۱-۳) در وضعیت  (شکل ۶)روشن یا ON قرار گیرد (استفاده از ترموستات خارجی)، صفحه نمایش علامت  را نمایش میدهد و بویلر به صورت خودکار عملیات گرمایشی را بر طبق دمای بیرون و میزان تنظیم شده K انجام خواهد داد. زمانی که کاربر انگشت خود را بر روی اهرم تنظیم دمای قسمت گرمایشی قرار می دهد، صفحه

نمایش میزان K را در قالب اعداد بزرگ بر روی صفحه نمایش می دهد و دمای تنظیمی کاربر نیز به صورت اعداد کوچک نشان داده می شود که نحوه محاسبه آن بر اساس دمای بیرونی و عدد K انتخابی بوده است. عدد K را می توان مستقیما با بالا و پایین حرکت دادن اهرم تنظیم دما در سمت راست پانل، تغییر داد. در این حال سیستم پس از محاسبه، عدد بدست آمده را بصورت کاراکتری کوچک روی صفحه نمایش، نشان می دهد. اگر کلید شماره ۵ در حالت خاموش یا OFF باشد (استفاده از ترموستات داخلی)،، صفحه نمایش علامت  را نشان می دهد، و بویلر به صورت خودکار بر مبنای دمای ترموستات داخلی دستگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

در حالت کارکرد دستگاه بر طبق دمای ترموستات داخلی، می توانید مستقیما با تنظیم اهرم سمت راست پانل، دمای داخلی را تنظیم نمایید. میزان از پیش تعیین شده در دستگاه ۲۰ درجه سانتیگراد است .

۵) چنانچه دستگاه کاملاً خاموش باشد و آنرا روشن نمایید ، بویلر به صورت خودکار در وضعیت گرمایشی معمولی یا عادی قرار می گیرد. اگر در زمانی که سیستم درحال کار است، دستگاه خاموش شود و دوباره روشن شود، وضعیت تعریف شده پیشین خود را حفظ می نماید و وقتی سیستم در حالت های عملکردی دیگر قرار دارد، چنانچه دکمه را فشار دهید، دستگاه به وضعیت گرمایشی عادی وارد می شود. ( شکل ۸)

۶) هنگامی که کلید شماره ۶ در حالت خاموش یا OFF باشد (موجود بودن ترموستات بی سیم) ودستگاه روشن و خاموش شود، اگر کلمه و  را همزمان فشار دهید ، بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و شروع به چشمک زدن می کند و امواج ارتباطی شروع به برقراری ارتباط می نماید.

پس از اینکه ارسال کد انجام شد ، از چشمک زدن باز ایستاده و به حالت ثابت نمایش داده می شود. اگر عملیات ارسال کد با موفقیت انجام نشود ، پس از یک دقیقه از چشمک زدن باز می ایستد و از روی صفحه نمایش نیز محو می گردد.

در زمان راه اندازی بویلر علامت  شروع به چشمک زدن می کند که این عمل را زمانی انجام می دهد که ارسال کننده سیگنال، امواج قطع کننده را می فرستد و این نشان دهنده آن است که بویلر توسط کنترل کننده بی سیم دما، خاموش خواهد شد.

پس از اینکه کنترل کننده دما سیگنال قطع دستگاه را دریافت می کند، دستگاه از کارافتاده و خاموش می شود. در این زمان ،پمپ آب و همین طور فن دستگاه پس از ۳ دقیقه متوقف شده و از کار می افتد. وقتی کلید شماره ۶ در حالت روشن یا ON قرار دارد (موجود نبودن ترموستات بی سیم)، امکان استفاده از کنترل کننده بی سیم دما توسط تعبیه شده در روی صفحه کنترل وجود ندارد. دکمه  و  را دوباره فشار دهید تا عملیات کنترل کننده بی سیم دما را لغو کنید .

 

علامت  از روی صفحه نمایش حذف شده، و کنترل دما توسط کننده بی سیم دما از این پس غیرفعال خواهد بود. زمانی که بویلر در حالت آب مصرفی قرار دارد، کنترل کننده بی سیم دما، چه استفاده بشود چه نشود، هیچ گونه تأثیری بر روی گرمای آب مصرفی نخواهد داشت. ( شکل ۹)

۷) هنگامی که بویلر همزمان دارای ترموستات بی سیم و سیمی باشد، و ترموستات بی سیم آن در حالت فعالیت باشد( روی صفحه نمایش دیده می شود)، بویلر اولویـت انتخاب را به ترموســتات بی سیم می دهد و در نتیجه ترموستات سیمی غیرفعال خواهد شد.

پس از اینکه ترموستات بی سیم از کار می افتد، هیچ علامتی روی صفحه نمایش نشان داده نمی شود، و در این زمان، بویلر توسط ترموستات سیمی کنترل خواهد شد

۸)وقتی دستگاه وارد حالت ضدیخ زدگی می شود، صفحه نمایش، دمای آب خروجی را به صورت اعداد بزرگ نشان می دهد و میزان قدرت خروجی شعله نیز در قسـمت چپ صفحه نمایش داده می شود . علائم و  روشن هستند. هنگامی که بویلر به وضعیت ضد قفل شدگی وارد می شود، صفحه نمایش علامت  را نشان می دهد. (شکل ۱۰)

توجه: زمانی که دما تا ۸ درجه سانتیگراد پایین می آید، پمپ آب وارد عمل می شود و در حالت ضدیخ زدگی قرار می گیرد، پمپ آب پس از ۳ دقیقه کارکردن و رسیدن دمای آب درون دستگاه به ۱۰ درجه سانتیگراد، متوقف می شود. اگر دمای آب دستگاه پس از ۳۰ دقیقه به ۱۰ درجه سانتیگراد نرسد، پمپ آب از کار می افتد و متوقف می شود. وقتی دمای آب به پایین تر از ۵ درجه سانتیگراد برسد، بویلر به صورت اتوماتیک مشعل را روشن می کند تا زمانی که دمای آب دستگاه به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد ،مشعل روشن خواهد ماند و سپس خاموش می شود.

۵۱) تنظیمات پیشرفته

الف) تنظیم ساعت و تاریخ: مراحل زیر را در حالتی که محصول در وضعیت OFF قرار دارد به ترتیب دنبال کنید:

  • کلید OK را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید. بر روی صفحه علامت SET نمایش داده میشود و در گوشه پایینی سمت راست صفحه، ۰۱ نمایش داده شده و در وسط دایره، دقیقه ساعت شروع به چشمک زدن میکند.
  • از نوار تنظیم سمت راست جهت تنظیم دقیقه استفاده کنید.
  • سپس دگمه ok را فشار دهید تا ساعت شروع به چشمک زدن کند .
  • ساعت را هم با همین روش تنظیم نمایید.
  • با فشردن دگمه ok، تاریخ را نیز تنظیم نمایید.
  • در نهایت با فشردن دگمه ok به مدت ۵ ثانیه، تنظیمات را ذخیره کنید.

برنامه از پیش تعیین شده:

دماهاى از پیش تعیین شده (سانتیگراد) دوره هاى زمانى از پیش تعیین شده تاریخ
۶۵

۵۵

۶۵

۰۰ : ۸ تا ۰۰ : ۶

۰۰ : ۱۴ تا ۰۰ : ۱۲

۰۰ : ۲۲ تا ۰۰ : ۱۷

دوشنبه تا جمعه
۶۵ ۰۰ : ۲۳ تا ۰۰ : ۶ شنبه و یکشنبه

توجه: با حرکت دادن نوار سمت چپ، پارامترهایی نظیر اختلاف دمای روشن و خاموش شدن دستگاه و … نیز قابل تنظیم هستند. کلیه این تنظیمات میبایست تنها توسط سرویسکاران مجاز انجام شود.

نمایش کدهای خطا و روشهای رفع مشکل

چنانچه عملکرد دستگاه برای گرمایش آب مصرفی بیش از ۶۰ دقیقه به طول انجامد ،دستگاه به طور خودکار از کار می افتد که این نشانه وجود مشکل نیست.  در این حالت باید شیر آب را ببندید و دوباره آنرا باز نمایید تا بتوانید از آب گرم به طور ممتد استفاده نمایید .زمانی که کدهای خطا بر روی صفحه ظاهر می شوند، ابتدا دکمه  را فشار دهید و سپس سعی کنید بار دیگر دستگاه را امتحان کنید. چنانچه کد خطا مجدداً بر روی صفحه ظاهر شد، بر طبق جدول زیر نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید .

 

علت ایجاد اشکال و چگونگى رفع آن نوع اشکال کد خطا
۱)                  جریان گاز و شیرها را در دستگاه بررسى کنید و پس از حصول اطمینان از عادى بودن وضعیت آنها، سیستم را یکبار خاموش و روشن کنید. در صورت باقی ماندن مشکل  با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

۲)                  در رسیدن برق به الکترود جرقه زن و یا مدار الکتریکی مشکل وجود دارد که برای رفع آن باید  با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

۳)                  فشار گاز متغیر شده که برای رفع آن باید با شرکت گاز تماس بگیرید.

۴)                  وجود رطوبت و نم، با استفاده از وسیله ای مانند سشوار، اتصالات منتهی به جرقه زن و کابل ها را خشک کنید.

ولتاژ یا فشار گاز پایین
۱)                  شیر آب قســمت گرمایی را بررسی کنید و در صورت بســته بودن، آنرا باز نمایید.

۲)                  سیستم را بررسی کنید و چنانچه دچار قفل شدگی شده و یا بخشی از آن دچار گرفتگی شده، آنرا رفع نمایید.

دمای بیش از حد
۱)                  لوله های مربوط به دودکش و لوله های داخلی را بررسی کنید و در صورت گرفتگی، آنرا رفع نمایید.

۲)                  سوئیچ فشار هوا دچار مشکل شده، با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

۳)                  فن دچار مشکل شده ، با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

وجود اشکال در فن یا خروج دود

 

علت ایجاد اشکال و چگونگى رفع آن نوع خطا (مشکل) کد خطا
۱)  فشار آب در قسمت گرمایشی بیش از حد پایین است .با باز کردن شیر پرکن  زیر دستگاه، فشار را بالا ببرید تا به میزان ۱ تا ۵/۱ بار برسد. سپس شیر پرکن را ببندید.

۲)  سوئیچ فشار آب دچار مشکل شده ، با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

۳)  پمپ آب دچار مشکل شده ، با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید.

کمبود فشار آب
سنسور دمای آب مصرفی دچار مشکل شده. با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید. وجود اشکال در حسگر دمای آب مصرفی
سنسور دما در قسمت گرمایش مرکزی دچار نقص شده . با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید. وجود اشکال در حسگر دمای قسمت گرمایش مرکزی
۱)  پس از بررسی قسمتهای مربوطه، بار دیگر امتحان کنید.

۲)  از یخ نزدن لوله ها اطمینان حاصل نمایید.

دمای آب ورودی به کمتر از ۲ درجه رسیده
این کد نوعی یادآوری است .جهت سرویس مبدل با سرویسکار مجاز تماس حاصل فرمایید. مبدل حرارتی نیاز به پاکسازی دارد
مشخصات فنی محصول
مقدار واحد مشخصه
۲۶ KW توان ورودی نامی
۲۴ KW توان خروجی نامی
۹,۵ KW حداقل توان خروجی
۹۱ ٪ بازده حرارتی
۰/۵-۳ bar فشار آب مدار گرمایش
۹۰ oC ماکزیمم دمای مدار گرمایش
۵-۸۵ o

C

دامنه دمای مدار گرمایش
۶ Litre ظرفیت منبع انبساط
۵ m هد پمپ
۶۰-۲۰۰ m 2 مساحت قابل گرمایش
پارامتر های الکتریکی
~۲۲۰V/50Hz V ولتاژ کاری
۱۲۵ W توان مصرفی
IP44 کلاس حفاظتی
مدار آب گرم مصرفی
۶ bar حداکثر فشار آب ورودی
۰/۳ bar حداقل فشار آب ورودی
۱۳/۵ L/min دبی آب در اختلاف دمای ۲۵ درجه
۲/۵ L/min حداقل دبی آب راه انداز
۱۰ L/min حداکثر دبی آب داغ
گاز
۲۰ mbar فشار گاز طبیعی
۲۸ mbar فشار گاز مایع
محصولات احتراق
۱۱۷ o

C

دمای محصولات احتراق
۷/۱ ٪ میزان دی اکسید کربن
۸۷ ppm میزان مونواکسید کربن
ابعاد
G3/4 Inch رفت مدار گرمایش
G3/4 Inch برگشت مدار گرمایش
G1/2 Inch ورودی آب سرد مصرفی
G1/2 Inch خروجی آب گرم مصرفی
G3/4 Inch ورودی گاز
۷۵۰x403x320 mm (H *W *D) ابعاد محصول
٣۴ Kg وزن خالص

گروه صنعتی سبز گسـتر آسیا

کدهای خطای پکیج آماتیس مدل نورا و پکیج آماتیس نورا پلاس را از طریق لینک زیر دنبال کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

کلیدواژه : آماتیسارور پکیج آماتیسارور پکیج آماتیس مدل ویکتوریاارور پکیج روکابرد پکیج آماتیسبهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایرانپکیجپکیج amatisپکیج آماتیسپکیج آماتیس دیجی کالاپکیج آماتیس ساخت کجاستپکیج آماتیس قیمتپکیج آماتیس مدل ساراپکیج آماتیس مدل لائورا پلاسپکیج آماتیس مدل نورا پلاسپکیج آماتیس مدل ویکتوریاپکیج روکا ساخت کجاستپکیج شوفاتکسپکیج لائورا پلاسپکیج وستن ساخت کجاستتعمیرات پکیج آماتیستکتنظیمات پکیج آماتیسجدول عیب یابی پکیجخدمات پس از فروش آماتیسدفترچه راهنمای پکیج آماتیسدفترچه راهنمای پکیج آماتیس مدل ویکتوریادفترچه راهنمای پکیج آماتیس نورا پلاسدفترچه راهنمای پکیج روکاریست پکیج آماتیسسایت شرکت پکیج آماتیسشرکت پکیج آماتیسعیب یابی پکیج اماتیسقطعات پکیج آماتیسقطعات پکیج روکاقیمت پکیج آگراقیمت پکیج آماتیسقیمت پکیج آماتیس ۲۴۰۰۰قیمت پکیج آماتیس 28000قیمت پکیج آماتیس 35000قیمت پکیج روکا اسپانیاقیمت پمپ پکیج آماتیسقیمت روز پکیج آماتیسکالاکالا تککالاتککیفیت پکیج آماتیسمنبع انبساط پکیج آماتیسنحوه تنظیم پکیج آماتیسنظرات در مورد پکیج آماتیسنمایندگی پکیج روکانمایندگی پکیج ویکتوریانمایندگی فروش پکیج آماتیسنمایندگی فروش پکیج روکا
mehdi2iran
ارسال دیدگاه